Hát ilyet nem láttam még! Egy társaság aki az Aegon Magyarország partnere, képes volt Nogea Kft.-nek elnevezni magát és a donor logó kék elemét négyzet helyett körre változtatni! Hihetetlenül ócska! Megtévesztésre szerintem nem igazán alkalmas és nem hiszem, hogy bárki összekeverné a két céget de az Aegon helyében biztos nem hagynám, hogy ilyen módon lealázzák a brand-emet!

Kis nyomozás: elsőre valami trükkre gondoltam, vagy valami átveréses oldalra de utánakeresgéltem itt-ott, például internetes cégjegyzékben, és elég sok adatot találtam, köztük, hogy 2005 óta létező, működő cégről van szó! Gugliztam is rá egy párat és a találatok szerint egy másik blogger is megtalálta már őket és rengeteg kamunak tűnő, furmányos hirdetést is adtak fel szinte minden apróhirdetés oldalon.

Az oldalukon azt írják "Az Aegon ügynökségei közül csapatunk már évek óta tagja a 3 legsikeresebben működő ügynökségnek a ma jelen lévő 31 stratégiai partner közül." hát csak gratulálni tudok nekik, hogy nem tellett egy saját logóra és/vagy legalább egy névre!

Nogea website:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Aegon website:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 Nogea bemutatófilm:

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamarc.blog.hu/api/trackback/id/tr302057761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ad-renalin · http://adrenalin.blog.hu 2010.06.08. 11:11:07

Hehehe... lúzerek. De legalább jó a zene a videóban. :)

Klein Úr 2011.01.06. 12:40:01

Nem lenne tisztem védeni a céget, de megteszem, mert egy barátom és üzleti partnerem családi vállalkozásáról van szó.

A Nogea Kft. az Aegon tudtával és engedélyével használja a nevet és design elemeket. Ezért van kiírva az oldalon, hogy "Cégünk az AEGON Magyarország hivatalos stratégiai partnere."

A zene amúgy tényleg jó a videó alatt. :)

Hocika 2012.01.12. 23:23:17

Szerintem ez a cég az AEGON leányvállalata és ezért ilyen tökéletes az egyezés mindenben. Sőt! Mi van ha direkt csinálták? Mint a Toyota és a Lexus?! Vagy a Media Markt és Saturn?! Egy cég csak más néven! Láttunk már ilyet rengeteg helyen...Kimondottan ötletesnek tartom, hogy a 2 cégnév azonos, apró módosítással! :) Ez is azt mutatja, hogy a cég valószínűleg egyet jelent az Aegon-nal!... Megnéztem a termékeiket, amit eddig !senki! nem tett és minden általuk kínált biztosítás, kizárólagosan az Aegon biztosításai... Tehát egyértelmű az előbbiekben tett feltételezésem, hogy nem véletlen a NogeAegon egyezés, mert bármelyiknél kötünk biztosítást a végeredmény egy helyre megy! :)
süti beállítások módosítása